петък, 16 февруари 2018 г.

#1 Запознайте се с...Мими Георгиева

Здравейте приятели,
бих искала да Ви представя първата публикация от новата рубрика в блога "Запознайте се с...", в тази рубрика ще Ви срещам с различни хора, които са вдъхновяващи, интересни и имат какво да разкажат. Те могат да бъдат влогъри, блогъри, актьори, изпълнители, бизнесмени и създатели - независимо от професията си те ще бъдат истински пред Вас и ще споделят за житейският си път, за работата си, за това кое ги мотивира и вдъхновява. Искренно се надявам да Ви заразят с позитивната си енергия, за това да бъдете борбени и да следвате мечтите си, защото те са преди всичко хора като Вас и мен. 


Е, изключително ми е приятно да Ви запозная тази седмица с Мими Георгиева! Тя е от София, счетоводител, домакиня, годеница, дъщеря, сестра, приятел и стопанин на две прекрасни същества в лицето на Дуди и Рая, но в свободното си време тя е и създател на бързо развиващият се канал в YouTube Mimi Georgieva , където всяка седмица споделя с над 5 000 последователя своето ежедневие, своите най-лични моменти, както и разбира се своите тайни трикчета за красота не само на лицето и душата, но и на дома! Днес тя е на гости в рубриката и слага нейното начало, а аз нямам търпение за да разбера какво я мотивира, какво я натъжава понякога, дали има каузи които подкрепя и разбира се да сподели с нас някой от своите трикове! Приятно четене :)

Здравей Мими, избрах именно теб да поканя за пръв гост в рубриката, защото смятам, че би било много позитивно начало срещата с теб. Както ти разказах в предварителният ни разговор това интервю ми се иска да бъде по-лично и откровенно като разговор с близка приятелка за това и много се радвам, че се съгласи да участваш! Благодаря ти!
* Отговорите са публикувани без абсолютно никаква корекция.


SL: Първият ми въпрос към теб ще бъде леко клише, но вярвам в неговата сила. Как си? Как се чувстваш наистина точно в този момент :)
MG: Точно сега и в този момент , се чувствам сигурна , силна , мотивирана и много обичана!

SL: Моля те да се представиш сама с няколко изречения :) Коя всъщност е Mimi Georgieva?

MG: Мими Георгиева е един много емоционален човек. Преживявам нещата на макс с всичките си сетива . Аз съм  шизофреничка хаха . Обичам да се определям така , защото се интересувам от много и разнообразни неща. Аз съм много любящ и искрен човек . Когато нещо не ми харесва или ми харесва , аз просто идвам и ти го казвам . Също така определено съм страхлива и голяма хипохондричка хаха ! Обичам живота и искам от него всичко , сега и на момента . И най – вече съм истинска просто човек !

SL: Разкажи ми за канала, как реши да публикуваш видеа и реално да разголиш толкова от личният си свят пред толкова голяма аудитория? Не те ли беше страх?

MG: Няма да крия,  че много ме беше страх ! Но аз искам моите зрители да ме виждат такава каквато съм . С грим или без , сънена , нервна , развълнувана . В крайна сметка това е истинския живот . Не искам да слагам маски и да се правя на някоя, която не съм , просто не съм такъв човек . Вярвам , че моята аудитория цени най – много това у мен , че съм самата себе си .

SL: На скоро сподели във видеата си за своя лична трагедия свързана със загубата на четириног приятел, за което искренно съжалявам, че ровя в раната, но ми се иска да те попитам дали защитата на най-беззащитните, а именно животните е каузата, която подкрепяш и какво е мнението ти за може би лекото преекспониране на защитниците в интернет, които обединявайки се под дадена кауза преминават границата и стават крайни и по този начин отблъскват донякъде останалите хора?


Мими и Дуди
MG: Да , за жалост изгубихме четириног член на нашето семейство и няма да лъжа беше изключително трудно. Обожавам животните ! От съвсем малка съм обградена с животинки. Повярвайте ми , няма по верен и искрен приятел от тях . Относно преекспонирането на каквато и да е кауза , за мен не е правилно . Не можеш да правиш добро само за да докажеш на другите колко си „ добър“ . Прави добро , но не парадирай с него пред целия свят колко си велик и колко добро си направил . Поне за мен не е правилно . Прави го , защото го искаш , защото искрено искаш да помогнеш.
Снимки в статията: Личен архив

 SL: Мими, как един счетоводител между ДДС-то и изготвянето на заплатите става бюти и лайфстайл влогър и как приемат близките ти и колегите, а може би дори клиентите ти това твое поприще? Има ли момент в който видеата ти са били повече пречка, отколкото предимство?


MG: Няма да лъжа , понякога ми е наистина трудно . Най-пресен пример за това е VLOGMAS! За мен влогърството и това да изразявам себе си е много важно . Много е важно за мен да имам място, където да развивам творческата си страна . За момента съчетавам нещата много добре . Всички около мен ме подкрепят страшно много и ми се радват . Моята любов Савата , той страшно много ме подкрепя и мотивира . Семейството ми е плътно зад мен каквото и да реша . Приятелите ми са моята движеща реклама и много се гордеят с мен . Страшно съм им благодарна за това . В това число искам да кажа , че съм обградена от прекрасни хора, които страшно много обичам !



SL: Как се справяш с интернет агресията или така популярният хейт и като цяло какво мислиш за авторите му? Обижда ли те или си се научила да го подминаваш с усмивка и ако да каква е тайната за това?


MG: Честно казано започнах да получавам хейт коментари много късно . Няма да крия , понякога много ме боли и ми става изключително гадно . Начина ми на справяне е да подмина без да обърна внимание , но да си призная понякога ми е изключително трудно . Искам тук да вметна, че има различни хейт коментари . Мен ме дразнят най - много тези, в които уж ти дават „съвет” ,а го правят така , че го налагат и ти казват колко ти не си прав и колко ти си крив и в края на коментара ти пишат „ Не е хейт „ повярвайте ми , това е много по-кофти . Всеки има различно виждане за нещата и това как да се случват те . Всеки има различно виждане за живота , не може всички да сме еднакви , перфектни по калъп направени . По тази тема мога да говоря много и според мен е за отделно интервю :) 

SL: Съвсем скоро създаде собствен блог <линк към блога>. Повечето влогъри обаче следват обратният модел, какво те мотивира теб да започнеш да споделяш мислите и идеите си и в писмена форма? 



MG
: Хаха ! Знам , че нормалния ред е този , но аз винаги съм наопаки. Обичам да предизвиквам себе си и един ден си казах „ Защо да не го направя ? „ и то просто се случи . Тази година със Савата сме решили да обиколим много места и ми се иска да давам повече информация за тях в блогове освен с видео . Също така понякога не успявам да кажа абсолютно всичко, което искам, във видеото си и реших да компенсирам в блога . Мисля , че правенето на блог , ще ме обогати още повече и ще ме научи на много нови неща. Смятам , че трябва да предизвикваме себе си постоянно !

SL: Тъй като сме в женско царство, кажи ми какви са твоите бюти трикове за красота в забързаното ежедневие и разбира се кои са твоите скрити оръжия в бялата и декоративна козметика за които смяташ, че се говори малко, а те наистина си струват?


MG: Като цяло от бялата козметика използвам само български кремове . Защото мисля, че тази козметика е направена за нашият тип кожа , за нашите ширини и са най – полезни за нас . Бюти трикчета конкретни нямам . Например никога не излизам без спирала. Може да нямам никакъв друг грим , но спирала имам. Старая се веднъж на две седмици да си правя маска за коса с бира и мед за да подхранвам косата си . Също така всяка седмица отделям по 1 час за СПА процедури . Маски , свещи и чаша вино (моето време) . 

SL: Коя е твоята бюти битка в живота?


MG: Не знам дали това спада към бюти битките , но аз лично имам проблем с теглото и от няколко години това е най – голямата ми битка . Знам , че много дами се борят с това и ще ме разберат. Много се лутах из различни диети , ама каквито можете да се сетите . Едни даваха резултат други не , но винаги връщах килограмите си . Сега съм се мотивирала просто да променя мирогледа си , да променя начина си на живот . Много внимавам какво и кога ям . Аз имам хранително разтройство, което се изразява в това да преяждам. Това е същото като анорексията и болимията. Повярвайте ми , изключително ми е трудно да се справя , но нямам избор . Щом се качих на кантара и видях , че съм 101 кг , осъзнах , че съм стигнала дъното . Никога не съм била над 85 кг .  Според мен сега съм хванала правия път и определено има резултати и се чувствам добре . Вече съм 96 кг и продължавам , колкото и да ми е трудно .

SL: Как изглежда красивата жена според теб?

MG: Естествена и щастлива!

SL: Ако вместо жена се беше родила мъж, какви качества би искала да притежаваш и защо?

MG: Бих искала да бъда мъжкар , който да знае как да се справя с проблемите , а не да зарови глава като щраус . Бих искала да съм галантен с нежния пол и да го уважавам , да се грижа за него . В днешно време  мъжете имат много изкривена представа за държанието им с жените . Според мен нещата малко са се преобърнали .

Мими, Рая и Савата
SL: Какво би посъветвала днешната българка?
MG: Да бъде силна , уверена , естествена и борбена !

SL: Както споменах твое хоби е и създаването на красота в дома. Кой е най-интересният и запомнящ се DIY проект който си правила?


MG: Ако мога да го нарека DIY проект , това е ремонта който направихме тази зима . Защото го направихме абсолютно сами . Обзаведохме и декорирахме по наш си вкус абсолютно самички и за мен това беше един много голям и продължителен DIY процес , а също така ме научи на страшно много неща . Един от най – големите уроци, който получих е никога ама никога да не пускам майстори у дома хахахах ! 

SL: Какво би посъветлава всички, които тепърва искат да изградят свой блог или видео канал?

MG: Най- важното е да го правят защото ТЕ искат , а не заради пари , слава или PR пратки.  Трябва да имат самокритика , да приемат съвети и най – вече да отстояват позициите си . Бъдете истинси и не се опитвайте да копирате някого . 

SL: Винаги завършваш видеата си с призив да бъдем толерантни към околните. Това ли е нещото, което искаш да запомнят хората от теб?

MG: ДА! Винаги го казвам , защото за мен е много важно да сме толерантни към всички . Никога не знаеш човека срещу теб , защо е в това положение. Защо е слаб , дебел , има физически , психически проблем . Никой не избира какъв и къде да се роди . За мен най – важното е да се знае , че всички сме ХОРА преди всичко . Колелото се върти и утре може и ти да си на мястото на човека срещу теб . Мисли преди да говориш или да направиш нещо, което не би искал на теб да ти се случи и да преживееш.



SL: Моля те пожелай нещо на дамите, които седят и четат тази статия сега вкъщи или чакайки метрото, а може би дори са се скрили в някой килер от децата, нещо, което ще е лишено от суета, блясък, но ще бъде истинско като теб! :)


MG: Мили Дами , бъдете силни , уверени , ценете себе си . Вие можете много повече от това, което си мислите , че можете. Бъдете истински , естествени и обичайте себе си ! 




Приятели в края на нашата среща бих искала да благодаря на Мими, че усети изцяло това каква бих искала да е визията на това интервю, за това, че беше болезнено откровенна и истинска. Бих искала да и пожелая да не спира да твори, да обича, да се бори и да изживява пълноценно живота си!  

Силно се надявам тази нова рубрика да Ви докосва толкова силно, колкото мен с всяко едно интервю, което публикувам. Още в началото искам да благодаря на всички прекрасни, цветни, искренни и вдъхновяващи жени, които откликнаха на идеята и ще откликват и за напред и ще застават пред Вас без маска, без светлини, 
а само с думите си.


Съвсем скоро очаквайте новата ни вълнуваща среща, а до тогава можете да се потопите в света на Мими и да я последвате в социалните мрежи:

YouTube : Mimi Georgieva
Twitter : https://twitter.com/mimi38555677 Instagram: mimozka.89
BLOG: http://sitar2012.wixsite.com/mimigeorgieva


Поздрави,
Silviya Love


За мен е изключително важна обратната връзка от Вас, защото бих желала в блога да има комуникация, за това не се колебайте да се свържете с мен посредством профилите в социалните мрежи и не забравяйте да се абонирате за да мога да Ви информирам за новите публикации.



За връзка с мен : 
E-mail : silviyallove@gmail.com
Instagram : @sissyllove
Facebook : @silviyaloveblog




4 коментара:

  1. Здравейте, Силвия!
    Моите адмирации за избора на първият Ви гост! Аз следя Мими Георгиева от самото начало и искам да кажа , че тя е много истинска, креативна и позитивна, което е като глътка свеж въздух, сред "джукондите и Ви Ай Пи-тата, които се навъдиха на всяка крачка. Искам да пожелая на Вас успех на рубриката а на нея - да продължава да се предизвиква! <3 :* :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, Антония! Нека си говорим на "Ти", защото в блога си говорим по женски! Глътка свеж въздух е точното определение за Мими! Това е една от причините да искам първата среща да бъде с нея :)

      Изтриване
  2. Здравей,Силве!Поздрави за първият ти гост, Мими Георгиева!Тя е усмивка,позитивизъм,отдаденост,мечти и най-важното не е изгубила детското в себе си!Поздрави и за прекрастният ти блог,успех и много срещи с вълнуващи и интересни гости!:):):)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, красавице! Благодаря ти за милите думи! Мими е прекрасна, казвала съм ти го и преди, надявам се чрез това интервю хората да я опознаят още по-добре, защото е важно да имаме такива позитивни примери в живота си. :) :) :)

      Изтриване

Essence ADVENT CALENDAR 2018

Здравейте, момичета!        Категорично адвент календарите са ТОП тренд тази есен и ни подготвят усилено за предстоящите зимни празници. ...