четвъртък, 15 февруари 2018 г.

Ежедневен бърз грим или моята сутрешна грим рутина

Здравейте момичета,
днес ще Ви разкажа за продуктите, които използвам за да направя своят бърз, лек и ежедневен грим подходящ за работа или училище/лекции.
       Да си призная не съм от най-ранобудните, добре де по-точно казано в тялото ми няма живот до 11:00 преди обед, НО все пак трябва да имам някакъв вид пред хората за това днес ще Ви запозная с моята сутрешна грим рутина, когато бързам за работа.
        Сутрин ставам между 6:30 и 7:00 часа и не мога да отделям повече от 15 минути за грим, визията е доста изчистена, отнема ми не повече от 15 минути, а ако имам повече време разбира се се заигравам, но това рядко се случва.


         Може би ще Ви изненадам, но сутрин не измивам лицето си с продукт, много често минавам само с вода и тоник, не виждам смисъл да третирам кожата си с измивен продукт при условие, че вечерната ми рутина в тази посока е изключително дълга и дълбоко почистваща. Мицеларната вода, която използвам е на Simple, тоника ми в момента е на Bioten и от двата продукта съм много доволна! Но нека да започнем с грима без повече приказки за бяла козметика, за сутрешната си грижа ще Ви разкажа друг път :)




     
 Когато наистина бързам и нямам време да съм прецизна като основа на лицето си поставям тонираният крем на La Roche Posay Effaclar Duo+ , който освен, че се грижи за кожата ми, изразвнява тена, матира и придава много естествен вид на кожата. Идеален е както за зимата, така и за лятото, когато имаме нужда кожата ни да диша и има SPF30, което е повече от страхотно! 

След това нанасям коректор, като този който използвам напоследък най-често е Maybelline Instant Anti-Age, който бяха спряли за нашият пазар и доста дълго време откриването му беше съпроводено с множество перипети, за щастие това малко съкровище е отново в нашите дрогерии. Дава доста плътно покритие, не се събира във фините линии, не изглежда тежко. 

Аз съм със смесена кожа и Т - зоната ми създава доста проблеми през деня, задължително фиксирам с пудра като една от най-любимите ми за тази цел е банановата пудра на Makeup Revolution London. Приятели тази пудра е страхотна, тушира омазняването около 6-7 часа след нанасянето си, прави кожата буквално кадифено гладка и държи всичко на мястото си, няма онзи пудрен ефект, който мен лично ме влудява. За цената си спрямо количеството и качеството на пудрата това си е истинска находка!От серията с прахообразни пудри Makeup Revolution имат още мисля, че са 4 вида - безцветна, за туширане на червинини/розоцея, бананова за бейкинг и още две, но ще Ви подведа с предназначението им.
      След като завършим лицето идва време и на най-верният ми помощник в моят бърз ежедневен грим, а именно палитрата на Sleek contour and blush palette. На снимката ще видите колко е силна любовта ми към тази палитра, като бих искала да отбележа, че това е втора бройка, която използвам.  Контурирам лицето с нея, според мен тя е универсална, доста е пигментирана, но в зависимост от лекотата на ръката с която взимате може да се пригоди от много светла кожа до доста по-тъмни. Ружа в палитрата го спрягат за тотален "dupe" на изключително популярният "Orgasim" на NARS, но аз лично не съм го използвала и не мога да кажа - да така е. Понякога използвам и бронзър ( любимец ми е на Wet n Wild ).

сн. 1 Старопланински релеф

      Споменах Ви, че тази палитра ми е най-верният помощник, след като върна цвета на лицето си, взимам малка пухкава четка и от контуриращата пудра слагам в сгъвката на клепача, след това с плоска четка или пръст взимам от ружа ( както казах съвсем спокойно човек може да "играе" с пигментацията ) и слагам по клепача, отново преливам и след това слагам от хайлайтъра под веждата и в вътрешният ъгъл и окото ни е готово. За себе си обичам да подчертая окото дали с очна линия или леко опушен черен молив, но ми трябва нещо, което да го дефинира ( окото ми е малко и кръгло - дам...), очната линия е доста коварна според мен и има моменти в които се заигравам толкова, че в 7:00 сутринта имам един невероятен старопланински релеф ( виж снимка 1 :D )  на клепача си, НО има и дни в които нещата се получават :D . Последните две седмици използвам гел очна линия на PS Cosmetics или писалката на Essence ( със сините надписи ). Завършвам очите със спирала за мен тя е изключително важна за да имам "събуден" поглед, да отворя окото.  

След като съм готова с очният си грим преминавам на веждите, тях най-често леко подчертавам с молив на Revlon или brow kit на Makeup Revolution от Коледната им серия за 2017. Фиксирам с гелчето на Benefit - 24h Brow Setter, един малък трик, който видях преди година - две в едно видео на MissSilviaMakeup беше подчертаване и фиксирането на веждите със цветната основата за мигли на Benefit, което пробвах и наистина става страхотно - много естествено седи. 



Понякога завършвам всичко като фиксирам с Makeup Revolution Setting Spray Pro Fix Oil Control, който тествам в момента, слагам червило, което и реално е акцента в грима ми и съм готова. 





Това е цялата ми сутрешна грим рутина момичета :) 10-15 минути и съм готова! Кажете ми как изглежда Вашата? Какви продукти обичате за ежедневната си визия? 





Поздрави, 
Silviya Love


За мен е изключително важна обратната връзка от Вас, защото бих желала в блога да има комуникация, за това не се колебайте да се свържете с мен посредством профилите в социалните мрежи и не забравяйте да се абонирате за да мога да Ви информирам за новите публикации.




За връзка с мен : 
E-mail : silviyallove@gmail.com
Instagram : @sissyllove
Facebook : @silviyaloveblog

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Essence ADVENT CALENDAR 2018

Здравейте, момичета!        Категорично адвент календарите са ТОП тренд тази есен и ни подготвят усилено за предстоящите зимни празници. ...