сряда, 14 февруари 2018 г.

Unboxing : My Full Box м. Февруари 2018 и My Full Box Valentine Edition 2018

Здравейте прекрасни и влюбени момичета!
                    Не вярвам в теорията, че ми трябва определена дата за да покажа любовта си, защото аз съм влюбена всеки ден в мъжа си, в някоя нова чанта, в онова, ох, онова червило...НО обичам подаръци, за това този месец реших за пореден път да си кажа сама на себе си "Ей обичам те!" и си направих два подаръка. Днес в блога ще си говорим за месечните бюти кутии, знаете, че всеки месец си поръчвам кутията на My Full Box като този месец освен редовното издание за м. Февруари имаше и Valentine Edition и се оказа, че ръката ми има удивителна мускулна памет и сама хвана мишката натисна поръчай и ето на сега и двете кутии са в ръчичките ми! 

            Ще Ви разкажа в тази публикация и за двете кутии, като започна с редовното издание за м. Февруари 2018 г. :




Цената на кутията е 29 лв. без включена доставка, а приблизителната обща стойност на продуктите в кутията обявени на брошурата, която получаваме е 62 лв.



В кутията на My Full Box М. Февруари 2018 година аз открих:

Почистващи кърпички за лице на Simple
Серия : Kind to Skin Micellar - пълноразмерен продукт 25 бр. кърпички цена 9,90 лв.



- Много харесвам продуктите на Simple, говорила съм за тях и преди, пробвала съм и тези кърпички и редовната им серия в зелените опаковки. Определено се радвам на точно този продукт, защото когато разкриха от My Full Box, че ще има продукт от марката в кутията се зарадвах, но и леко притесних, защото в момента в колекцията си имам тяхната мицеларна вода, почистващият им гел за лице и душ гела им от тази серия и не исках да ми се повтарят. Кърпичките са доста нежни, не бих казала, че свалят перфектно очен грим, но за освежаване на лицето или почистване/корегиране на малки детайли са прекрасни!


Super Colour Mascara, Kiko Milano
Пълноразмерен продукт/MyFB формат - 13,50 лв.

- Kiko Milano  са ми любима марка, спиралата е за обемни и дефинирани мигли. Най-вероятно е прекрасна спирала, но е СИНЯ. Не съм сигурна как бих могла да я използвам и включа в грима си освен когато не правя нещо по-карнавално. Определено не ме зарадваха особенно с избора на цветна спирала.

Ultra Glossy Stylo, Kiko Milano
Пълноразмерен продукт/ MyFB формат - 13,00 лв.

- Това червило е може би любимият ми продукт от тази кутия. Формулата му е хидратираща, оставя бляскав, балсамест ефект на устните. Цвета е страхотен. Тествах го на ръката, не е покривно определено е тип балсам, но аромата му е божествен! Приятели не мога да Ви го обясня, но мирише на какао и ванилия, разгръща аромата след нанасяне и дори един час след като го изтрих от ръката си аромата остана. Тук екипът на My Full Box ме нацели в сърчицето!



Anatomicals, Face Mask
Пълноразмерен продукт/ My FB формат 15 мл: 3,50 лв.
За първи път чувам за тази марка, не съм пробвала техни продукти и ще ми бъде интересно да видя как ще се отрази според брошурката тази марка иска да ме направи щастлива и усмихната - миии ще видим :) 


Плодова пяна за вана от Possibility; серия : Delicious desserts
Пълноразмерен продукт/ My FB Формат - 70 мл : 3 лв.

- Имам вана така, че ще я тествам, аромата е приятен. Друго за сега не мога да кажа.

Zerreau Towel off Shampoo Foam - Strawberry Scented
пълноразмерен продукт/ My FB формат 70 мл - 9 лв.

- Определено това е най-интересният продукт в кутията. Продукта е нежен сух шампоан под формата на пяна. Шампоана е лишен от парабени, сулати и т.н. и според информацията предоставена от My Full Box би следвало да го нанасяме в корените като масажираме скалпа и след това да можем да оформим прическата си. Изключително ми е интересен този сух шампоан ( никак "сух" не ми звучи ) и определено ще направя ревю в блога за него. Вие пробвали ли сте нещо такова досега?

Лак за нокти Orly
Пълноразмерен продукт / My FB формат 18 мл : 22 лв.

- Лаковете на Orly  са извезстни със хубавият си състав ( не съдържат толуен и формалдехид ) и своята издръжливост. Формулата им е малко по-течна от стандартните лакове и това ги прави малко особенни за работа. Цвета на лака е просто уникален!!! Нямам търпение да го тествам и да Ви дам повече подробности!




Това беше кутията за м. Февруари от редовното издание момичета, единственото нещо, което не ме зарадва е цветната спирала, наистина не виждам как бих могла да я включа в рутината си, може би за някой по-експериментален грим или giveaway ще я наместим :) 

        


Дойде време и за My Full Box Valentine Edition 2018 
Цената на кутията е 39 лв. без включена доставка, а приблизителната обща стойност на продуктите в кутията обявени на брошурата, която получаваме е 150 лв. 





Честно да си призная, когато видях размера на кутията, която е на половината на стандартната си казах "Да не би да е станала грешка?" - отворих я и не, просто продуктите се побират в тази малка кутийка :)

От My Full Box бяха обявени всички марки, които ще присъстват в кутията, но не и кои точно продукти ще бъдат. Това, което аз открих в своето специално издание беше:

Ще започна с продуктите, които бяха в кутията от Lancome. Всички те са в травел или така нареченият делукс размер : 

Дневен крем за всички типове кожа "Hydra zen" в делукс размер.
Размера е доста приличен и ще стигне за много време, използвала съм и преди крема, харесвам го, хидратира добре, за комбинирана и смесена кожа бих го препоръчала за нощна грижа, тъй като не попива толкова бързо, колкото би ни се искало преди грим.



Спирала Hypnose Drama отново в делукс размер. 
Не бях използвала тази спирала до момента, а харесвам марката, бях чела смесени мнения. Тествах я още тази сутрин и истината е, че нещо ми липсва. Може би е обем? Преценете сами има ли драма, няма ли? :D На снимката съм без база за спирала, без да извивам допълнително миглите и с два пласта от нея. Четката ми беше доста неудобна, голяма има странна форма и като цяло голямо цапане падна.

От Lancome имаше още една малка мостричка на техен серум мисля, че е не и обърнах особенно внимание. :)

Следващата марка в списъка е RITUALS :
Много се зарадвах. В кутията преди имаше от нея душ гел под формата на пяна, който беше уникален и брутално откраднат от сестра ми, но докато все още имах владения над него беше наистина страхотен - аромат, мекота, икономичен. В кутията този път се падна скраб за тяло от серията Sakura. Имам изключително високи очаквания към продукта, още не съм го пробвала, но ще Ви споделя мнение! Продукта е пълноразмерен.
Glo & Ray Mirage Mousse Eye shadow
Признавам си, че за първи път чувам тази марка, сянката е кремообразна, изглежда черна, но при докосване се вижда, че сърцето и е синьо. Нямам търпение да я тествам и да Ви разкажа повече в отделен пост.

Antidopes Rejoice Light Facial Moisturiser 60ml
Не съм използвала крема и не познавам марката. До колкото успях да се запозная марката е с чист състав, а в крема има мед Манука, масло от Авокадо, води се лек хидратиращ крем с антибактериални свойства, не оставя мазни следи, има леко изсветлително действие, стимулира производството на колаген, изглажда фините линии. Има аромат на ванилови шушулки и сладки бадеми. Да си призная, бадема не ми е любим аромат, но ще му дам шанс да видим. Получаваме пълноразмерен продукт 60 мл., като цената, която е обявена на брошурата е 65 лв., аз в интернет го открих за около 27-8-9 паунда докато четях повече за марката, така, че всичко е реално за скептиците го казвам :)

Wella professionals Eimi Take Shape Fixing Lotion

Напълно непознат за мен продукт. До колкото мога да се ориантирам от описанието в кутията това е фиксиращ лосион с концентрирана формула. Придава блясък, обем, има термо защита и е подходящ за всеки тип коса. Нанася се върху влажна коса и след това оформяме спрямо рутината си. Мостричката на пръв поглед е доста мъничка за моята гъста коса, а и аз не използвам "фиксиращи" продукти, но ще го пробвам и ще изкажа мнение.

Tehnic Eyeliner
Това е може би разочарованието ми от кутията, не харесвам марката, а черният молив вече сме го получавали и преди в редовна кутия. Самият молив поне според моя вкус е твърде сух и трудно се работи с него.

Ciate London
Харесвам продуктите на Ciate, имам доста техни лакове, харесва ми и цвета, който получих, на снимките от редовната кутия в началото на публикацията можете да видите и реално как изглежда нанесен на два слоя.


Micro Cell - Nail Repair Remover
Пробвала съм и преди лакочестителя на Micro Cell и го харесвам, препоръчителен е за дами с меки, цепещи се и чупливи нокти. Не съдържа ацетон, защитава от дехидратация на нокътя, подхранва, стимулира разтежа, не оставя бели следи по нокътната плочка и кутикулите. Според мен трябва доста продължително използване за да можем да кажем дали изпълнява всички обещания на марката.


Ами това са двете кутии момичета, публикацията стана доста дълга, но продуктите са много. За пореден път съм повече приятно изненадана от продуктите в кутиите. Смятам, че и двете си изплащат инвестираните суми в тях. Има много интересни и непознати за мен продукти, които ще тествам с огромно удоволствие и ще Ви споделя моето мнение в отделна публикация. Вие поръчахте ли си бюти кутия този месец? Интересно ми е да чуя Вашето мнение за продуктите?

Поздрави,
Silviya Love




За мен е изключително важна обратната връзка от Вас, защото бих желала в блога да има комуникация, за това не се колебайте да се свържете с мен посредством профилите в социалните мрежи и не забравяйте да се абонирате за да мога да Ви информирам за новите публикации.




За връзка с мен : 
E-mail : silviyallove@gmail.com
Instagram : @sissyllove
Facebook : @silviyaloveblog

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Essence ADVENT CALENDAR 2018

Здравейте, момичета!        Категорично адвент календарите са ТОП тренд тази есен и ни подготвят усилено за предстоящите зимни празници. ...