петък, 2 март 2018 г.

#2 Запознайте се със... Sen Sen Bg

Здравейте приятели,
      днес бих искала да Ви срещна с една истинска дива - тя е майка, домакиня, съпруга, приятелка, влогър, гримьор и истинско цветно вдъхновение! 

Тя е Сени от YouTube канала Sen Sen BG.
Приятели запознайте се със... Сени :)

SL: Здравей, Сени! Всяко наше интервю започва с един въпрос, от чийто отговор наистина се интересуваме, а именно "Как си?"

Sen Sen: Здравей, Силвия! Добре съм, даже много добре. Поласкана съм от вниманието, което ми оказваш и много развълнувана от въпросите, с които ще ме изненадаш :)

SL: Сени, не съм ти споделяла, но една от основните причини да се влюбя в това, което правиш е, че включи момичета в канала. Аз съм изключително близка със сестра ми и майка ми и Вашата близост ми напомня много на нашата, но ми е интересно, как се реши на това да споделиш и тях с нас? Знаеш, като майка, че интерет може да бъде много опасен, а възрастта им е доста крехка?

Sen Sen: Много майки и дъщери се припознават в нас, защото сме естествени и снимаме бърборенето ни такова, каквото е, без сценарии и репетиции. За тези три години, откакто Sen Sen е факт, Ели и Изи пораснаха много и последователите ни се вълнуват и от това, как се променят и узряват, и им го показваме. Някак естествено се включиха, не сме го планирали и специално обмисляли. Изабела е голяма вече и успява да се справи успешно с нездравия интерес. В същото време това, че я разпознават й харесва. Ели, тъй като е все още малка, има ограничен социален живот - не ползва социалните мрежи, аз съм плътно до нея и правя всичко възможно да я предпазя от рисковете, с които на крехката й възраст не би се справила сама. Радва ме това, че е разумна и разбира нуждата от узряване и подготовка, за да успее да оцелее във времето, в което живеем, сред заливаща ни информация.


SL: Зная, че често посещаваш различни образователни инициативи в посока грим, за това и ми е интересно, на кого мечтаеш да бъдеш "чирак" и защо?

Sen Sen : Възхищавам се много на работата на Katie Jane Hughes – британка, която живее и работи в Ню Йорк. След курсът по грим при Мила Икониева съм запленена от нейния размах, чистота и смелост на изразяване и с удоволствие бих „чиракувала” и при нея. Стилът на двете е различен и това е причината да не мога да избера, интересни са ми и двата модела :) 

SL: Не веднъж си подчертавала във видеата си, колко държиш на българските традиции. Имате ли семейна традиция, която сте избрали през годините за Ваша лична и коя е тя?

Sen Sen: Една от основните ми задачи като родител е да възпитам децата със самочувствие, че ние, българите, сме една уникална част от огромния, отворен вече свят, да живеят с високо вдигната глава, познавайки нашата история и традиции. Старая се, освен традиционните български обичаи, да създавам и локално, лично, наши семейни, ако мога така да се изразя. Например, един от любимите ми ритуали преди пътуване е да седнем и след молитва да изречем всичко хубаво, което мечтаем да преживеем по време на това пътешествие, както и разбира се най-важното, да се върнем здрави у дома. Когато децата бяха по-малки пък любим момент от деня ми беше вечерята, когато всеки от нас разказваше, как е преминал денят му.


SL: Ако можеш да избереш в коя държава да живееш, но нямаш право да си в България или Италия, коя би избрала и защо?

Sen Sen : Гърция. Обожавам Гърция. Там се чувствам толкова сигурна и у дома. Не е странно, защото дедите ми са от гр. Кавала и чувствам много силна връзка с тази земя. Доста морски курорти сме обиколили, но никъде не се чувстваме така преродени.



SL: Вярваш ли в мистичното и в прераждането?

Sen Sen : Да, вярвам. Моята свекърва, светла й памет, ми беше направила изследване, което показа, че съм стар дух. Живяла съм в Китай през 14 век и съм изгорена на клада, тъй като съм била Магьосница. 

SL: Цветовете ли са твоята поддържаща сила в това сиво ежедневие? Кой е любимият ти цвят?

Sen Sen : Любимият ми цвят в момента е синьото, небесното синьо, но през различните периоди на живота ми съм имала различни любими. Когато бях момиче обожавах лилавото, ходех облечена от глава до пети в лилаво и дори ми казваха – дамата в лилаво J Когато Изи и Ели бяха бебета обожавах бялото, въпреки че с наднорменото тегло след раждането, този цвят беше последното което ми пасваше...

SL: Имаме обща мания и тя  е червилото. Спомняш ли си първото червило, което си купи сама?

Sen Sen : Червилото, ах, червилото е най-любимият ми козметичен продукт! Както казват: Дайте ми червило, което ми отива и мога да превзема света! Мисля, че първото червило, което си купих беше на Орифлейм, в периода, когато работех като библиотекар в Техникум по кожени изделия в София преди повече от 25 години. Тогава беше бумът на този козметичен бранд в България и почти цялата заплата си давах за техни продукти, е, оставях малко и за бензин.

SL: Какво е отношението ти към вълната за "здравословен" живот, веган течението, да спасим всички животни и т.н.?

Sen Sen : Възхищавам се много на всички хора, които имат воля да живеят здравословно. За съжаление, ние с мъжът ми сме се събрали и двамата лакомници и... много обичаме да се наслаждаваме на храната. Май и децата така възпитаваме, неизбежно е.
 В момента сме в период, в който се храним обмислено и премерено, и се чувстваме добре. Не искам да се заричам, но ще направя възможното, това да продължи и занапред. У дома аз съм единственият човек, който харесва веган храна. След като няколко пъти изхвърлих сготвената от мен или купена от специализиран веган-ресторант храна, се отказах. Явно ще сме грешни.
Децата обожават всякакви животинки, но у дома сме се ограничили до едно папагалче, защото много пътуваме. По-скоро ще тормозим някое същество, ако го вземем и трябва постоянно да стои само, затворено у дома. Опитваме се да бъдем разумни, защото кученцата и котките не са играчки, на които да се порадваш, когато ти се ще, а да игнорираш през останалото време, когато си зает. С мъжът ми сме се уговорили, че когато децата поемат по своя път в живота, сигурно ще си вземем куче.

SL: Как приемат заниманията ти в интернет пространството хората с които общуваш?

Sen Sen : Много от тях не го разбират, защото смятат, че да отделяш толкова време за нещо, от което не изкарваш пари, не си струва. Аз вече не се обяснявам и не убеждавам никого. Важно ми е аз самата, какво удовлетворение получавам споделяйки мислите си в клипчетата или комуникирайки с последователите ни в Инстаграм или Фейсбук. Това са безценни отношения, които не могат да бъдат купени или режисирани и за мен са най-истинските.

SL: Като една истинска дива, смяташ ли, че на днешната българка и липсва малко цвят?

Sen Sen : Благодаря ти за комплимента, но както се казва, трябваше да ме видиш преди 20 години ;) хаха Винаги много се радвам, когато видя цветни хора, не само жени. Да се изявиш чрез цвета е доста смело и показва самочувствие. Винаги го предпочитам пред безопасните – черно и бежово. Тук в София виждам доста цветни млади хора, което е чудесно. Все пак това е възрастта, когато човек се чувства най-свободен от ограниченията и предразсъдъците на родители и общество. Няма еднозначен отговор, мисля си. Майка ми, пък, която е на 73 години винаги е била свежа и цветна, така че не е и до възрастта. Всеки решава за себе си, разбира се, но е доказано, че различните цветове влияят на светоусещането, настроението и здравето ни, дори могат да лекуват, така че не е маловажно, с каква енергия се обграждаме.

SL: Има ли продукт който обичаш, но за него не се говори достатъчно?

Sen Sen : Малко се говори за коректора и за това, колко незаменим е той за нас, жените над 40 години. Винаги ударението е на фон дьо тена, а всъщност нашия проблем с кожата основно е около очите и устните, където може да ни помогне само деликатната формула на хидратиращ коректор. Планирам клипче на тази тема. 

SL: Кажи ми коя е Сени през твоите очи?

Sen Sen : Добра, грижовна жена, обожаваща децата си и след 20 години все така влюбена в съпруга си. Пристрастена към грима. Вечно омаяна от Вечния Рим. Купонджийка, обожаваща танците. Неосъществена певица. Вечнобореща се с излишните килограми - леля Сени.

SL: Какво те провокира да създадеш канала Sen Sen и каква е мотивацията ти да продължаваш да публикуваш видеа?

Sen Sen : Дълго време гледах влогърите в YouTube и прилагах на себе си новите начини за грим и грижа за кожата, които научавах чрез тях. В един момент почувствах нужда от изява. Искаше ми се и българските жени, като начало моите приятелки, също да чуят за интересните продукти в козметиката, които не се предлагат у нас, но и да обсъдим някои типично женски проблеми. Стартирах със солиден списък от идеи. Все още смятам, че едни от най-ценните ми клипчета, като послание, са от първата година на съществуване на канала. Убедена съм, че темите са интересни на моите връстнички, но за съжаление те нямат много свободно време за YouTube.

С включването на Ели и Изи разчупихме малко видеата и се опитваме да забавляваме. Отзивите са много добри.
Мотивацията да продължим ще я има, докато имаме какво да споделим. Много често тиинейджъри ми пишат за съвет, как да стартират ютюб канал. Винаги им казвам, че най-важното условие е да имат какво да кажат и то по тема, която им е страст. Тогава завладяваме.


SL: Пожелай нещо на нашите мили читателки :)

Sen Sen : Желая им от сърце здраве и любов! Да се фокусират върху хубавите неща, които ги зареждат и вдъхновяват! Да се радват на живота! Да пеят, танцуват и да се усмихват!



Приятели, това е Сени! Вдъхновение в цветове! Не мога да скрия, че за мен беше изключително приятно да проведа този разговор с нея, всеки неен отговор ме докосваше и провокираше още и още въпроси, за което съм сигурна, че това няма да бъде последната ни среща с нея! 
Вярвам, че Sen Sen е място за приятели и всеки е добре дошъл, защото повярвайте ми тези три момичета имат още много какво да ни покажат!
Благодаря Ви!

А за още от Sen Sen BG можете да ги последвате в youtube и социалните мрежи:


Предишно интервю : Mimi Georgieva

Очаквайте скоро нови вълнуващи срещи,
 с прекрасни вдъхновяващи хора!

Поздрави,
Silviya Love


За мен е изключително важна обратната връзка от Вас, защото бих желала в блога да има комуникация, за това не се колебайте да се свържете с мен посредством профилите в социалните мрежи и не забравяйте да се абонирате за да мога да Ви информирам за новите публикации.




За връзка с мен : 
E-mail : silviyallove@gmail.com
Instagram : @sissyllove
Facebook : @silviyaloveblog

1 коментар:

  1. О, толкова прекрасно!Сени е един от моите стимули да започна да снимам! И най-големия ми стимул да започна работата,която в момента работя! Уникална женаа, която честно да си кажа не следях редовно, докато не качи видео с Изи и Ели, в коетоговореха за отношенията между деца и родители! Бях удивена колко прекрасно възпитава децата си и намирах страхотни прилики с моето възпитание! Сени е винаги готова да помогне, винаги позитивна и абсолютно винаги прекрасна! Никога няма да забравя как ей така се включих в чата, за да я питам нещо, а тя ми отговори и ми даде съвет! На тотално непозната...малко биха го направили! Винаги намира начин дате накара да се чувстваш значим и да те похвали- оценявам го! Толкова се радвам, че успях да я опозная още повече чрез това интервю! <3

    ОтговорИзтриване

Essence ADVENT CALENDAR 2018

Здравейте, момичета!        Категорично адвент календарите са ТОП тренд тази есен и ни подготвят усилено за предстоящите зимни празници. ...