петък, 16 март 2018 г.

#3 Запознайте се с Magi San

Здравейте приятели,
      днес в рубриката "Запознайте се с.." ще Ви представя едно момиче,
което ме разплака в първата ни "онлайн" среща. Магдалена Александрова или по-позната като Magi San  е един от най-популярните български влогъри, но освен това, тя е завършила медии и комуникации в Мюнхен и въпреки широко отворените врати за нея в чужбина, тя избира да се завърне в България, вярвайки, че тук е нейното бъдеще. Маги работи за Списание 8 като мениджър проекти. В живота си тя се сблъсква с много интересни хора и открива едни непознати за повечето от нас кътчета. За света през нейните очи ще си поговорим днес! За мен е удоволствие да Ви запозная днес с Magi San!

SL: Здравей, Маги! Как си?
MS: Здравей и благодаря за поканата за това интервю! По-добре не съм била, признавам. В момента съм в период на смело преследване на мечтите и с всяка следваща моя крачка се приближавам до осъществяването им. 
SL: Маги споменах, че при първата ми среща с теб ти ме разплака - истината е, че разплака и провокира емоциите на много хора с видеото си "Сбогом, Мюнхен". Близо 3 години по-късно - това ли беше най-доброто решение за теб?
MS: Категорично да. Вярвам, че човек израства най-пълноценно там, където са корените му. За мен това важи с пълна сила. В България се чувствам прекрасно, ежедневно общувам с куп вдъхновяващи хора, голяма част от приятелите ми също се завърнаха. Завръщането обаче е личен избор и се влияе от много фактори. Вярвам, че всеки човек трявба да живее там, където се чувства добре. На въпроса дали завръщането е добър избор не може да се отговори еднозначно.
SL: Маги беше ли чела сп. Космос, преди да попаднеш в екипа на неговият наследник, а именно сп. 8?
MS: Не, Космос е излизал преди моя съзнателен живот. 
SL: Във видеата ти и като цяло публичните ти изяви, много често говориш за духовното и мистиката на непознатият за повечето хора свят, кажи ми как изглежда света през очите на Магдалена Александрова и коя е тя всъщност?
MS: Как виждам света – показвам го във всеки мой клип. Маги и Магдалена са един и същи човек. Това, което зрителят вижда в YouTube, не е актриса, нито артистичен образ. В моя свят има адекватно обяснение на всяка ситуация, на всеки човек, на всяко мнение. Живеем във време на полярности, в който обаче истината е винаги някъде посредата. Именно там се намира и моята лична истина.
SL: Ако имаш право на една съдбоносна среща точно в този момент с кого би искала да бъде тя?
MS: Само съдбата знае :)
SL: Всички сме гледали твоето видео, защо не ставаш за бюти гуру, но все пак кажи ни каква е разликата между beauty blender и гъбата за чинии?
MS: Хахаха! От опит мога да кажа, че гъбата за чинии работи по-добре!!!
SL: Ти си доста социално ангажирана личност, кажи ми коя е последната "кауза" по която работиш? А имаш ли такава, която през годините е останала приоритетна за теб?
MS: Работя е силно казано. В главата ми постоянно се зараждат проекти, но чакам подходящия момент да ги стартирам. Знам, че ще почувствам правилното време. Най-общо казано тазгодишните ми проекти ще са все с образователна цел – както за малки, така и за големи.
SL: Разкажи ми за срещите ти с Филипините и лечителя Алекс Орбито. Смяташ ли, че човек трябва да е на определена "вибрация" в живота си за да предприеме такова приключение или всеки може да опита?
MS: Това с вибрацията напоследък го избягвам, защото реално никога не знаеш кой на каква вибрация е. Затова е и много субективно да категоризирам така даден човек. Всеки е добре дошъл в окултните познания, достатъчно е да позволиш на дадено знание да достигне до теб. Лечителят Алекс Орбито вече не практикува леченията си, той е много възрастен. Никога не е отпращал хора, никога не ги е оценял “по вибрацията”. Изцелението идва на по-високо ниво след личностно израстване, лечителят просто му дава летящ старт. 
SL: Ако днес беше студентка и можеше да избереш друга дестинация за своето следване, коя би избрала?
MS: Берлин. Бях приета филмова режисура е Потсдам. Не съжалявам, че завърших в Мюнхен. Но ако бях попаднала на друго място, живота ми надали щеше да се стече така, както се случва сега.
SL: Маги срещна любовта в YouTube. Как се живее в семейство на двама влогъри между прането, чиниите и отглеждането на Прасчо? ( мога да предложа за Прасчо една много сладка дама на име Бастун ( Калъфка пасти да я де :D ) с която да са си приятелчета! :) )
MS: Първо, Прасчо приема! Но да е ясно, че
той си търси ГАДЖЕ, не приятелка! :D С Дими и Праси се живее великолепно. Открили сме си зоната на комфорт и никой от нищо не може да се оплаче. От влогърска гледна точка с Дими си помагаме много. Пазаруваме техника задружно, градим студио. С домакинската страна на нещата също сме изрядни (особено той, аз няма да се “хваля” с моя вечен безпорядък). Важното е, че над всичко това царува Любовта, която позволява на всички наши съвместни дейности да протичат по мед и масло! 
SL: Ти си жена преди всичко, кажи ми суетна ли си? Кой е грим продукта, без който не можеш?
MS: Не бих се нарекла суетна. Аз съм от хората, които излизат навън тичешком и едва след 10 минути се досещат, че ОТНОВО не са си сложили парфюм, обеци, колие... Ако обаче трябва да избера един артикул, бих казала спирала. Влюбена съм в два продукта към момента – Douglas Long Lashes и Alverde с една зелена капачка… Ето защо не ставам за бюти гуру ;)  
SL: Маги според теб дали младите хора са вече готови да променят света около тях?
MS: Не само са готови, те го променят постоянно!
SL: Нека си поговорим за хейт вълната. Кажи ми как се справяш с нея, имаш над 50 хиляди абонати в YouTube, това е доста сериозен ангажимент и предизвикателство, а знаем, такова чудо като "всички да бъдат доволни" няма :)
MS: За щастие при мен хейтъри почти няма, не знам как става това. Най-любимият ми хейт коментаре следният: “Да знаете, че аз съм виждал Маги да пуши и знам, че взима наркотици и има двойки в училище”. Искрено се смях тогава, особено на факта, че не ходя на училище от вече 7 години, а другаде двойки не пишат. В такива моменти си изграждаш профила на хейтъра, който най-вероятно е в 4-ти клас и се прави на голям пред компютъра. Хейтърите са плод на хейтърско възпитание от страна на родителите. Трудно е за дефиниране, но поади тази причина гледам да не им се сърдя. Най-важното е човек да не им обръща внимание и да не ги храни с отговори и защити. 



SL: Какво би пожелала на нашите мили дами, които четат тази статия?
MS: Пожелавам им да се занимават с това, което им носи радост! Да се обграждат с хора, които го обогатяват и обичат. Да отделят време за себе си и близките си. И да преследват мечтите си :)



Приятели, освен, че намерихме кандидат зет на котана, то тази среща с Маги затварди мнението ми за нея. Това е Маги с която си говорим на "ТИ", това е Маги, която ако срещнем на улицата ни се усмихва топло и това е Маги, която наднича от екраните ни! Гордея се, че има такива млади хора като Маги! Пожелавам й, да остане все така с широко отворени очи и сърце за живота, да не спира да твори, защото това достига до много хора и ги прави щастливи! Благодаря ти, Маги!


Можете да последвате Маги, ако вече не сте го направили :

YouTube : Magi San

Facebook: https://www.facebook.com/MagiSanOfficial/
Instagram: https://www.instagram.com/magisanvlog/

Snapchat: magisanvlog
Twitter: https://twitter.com/magisanvlog


Ако сте пропуснали предишните интервюта:

Запознайте се със Sen Sen Bg
Запознайте се с Mimi Georgieva



Поздрави,

Silviya LLove 

За мен е изключително важна обратната връзка от Вас, защото бих желала в блога да има комуникация, за това не се колебайте да се свържете с мен посредством профилите в социалните мрежи и не забравяйте да се абонирате за да мога да Ви информирам за новите публикации.



За връзка с мен : 
E-mail : silviyallove@gmail.com
Instagram : @sissyllove


Facebook : @silviyaloveblog

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Essence ADVENT CALENDAR 2018

Здравейте, момичета!        Категорично адвент календарите са ТОП тренд тази есен и ни подготвят усилено за предстоящите зимни празници. ...